Jdi na obsah Jdi na menu
 


TENISOVÉ MÍČKY, MOJI SLOUŽÍCÍ

23. 3. 2015

V Shakespearově Jindřichu V. posílá král Anglie ultimátum králi Francie, dožaduje se, aby byly uznány jeho požadavky, kterými vymáhá několik francouzských vévodství. Místo toho předává francouzský velvyslanec Jindřichovi velkou vyzdobenou truhlu - údajně naplněnou zlatým poklade. Skutečný ( a výsostně urážlivý) obsah, nicméně, vyvolal století svárů: "Tenisové míčky, moji sloužící!"

Kdyby Jindřich znal tuto úžasnou techniku uvolnění svalového stresu mohl by Francouzům poděkovat místo vyhlašování války.

 

S tenisovým míčkem můžete získat pozoruhodné uvolnění fyzických následků stresu.

1. Předkloňte se, jako by jste se chtěli dotknout prstů u nohou. Nevynakládejte žádné úsilí - jen si všimněte, jak daleko dosáhnete.

2. Stůjte a vložte si tenisový míček pod svou bosou pravou nohu. Jemně a důkladně masírujte celé chodidlo přitlačením dolů a kutálením míče pod ním - masírujte po prsty, bříško chodidla, klenbu a také vnitřní a vnější okraj paty.

3. Opět se předkloňte, abyste se dotkli prstů. Opět bez úsilí. Porovnejte, jak dosáhnete na této straně v porovnání k druhé. velmi pravděpodobně se dosah hodně zvětšil. Takže nyní poskytněte stejnou laskavost levé noze - samozřejmě se zkontrolováním výsledku před a potom.

 

Toto absolutně skvělé cvičení pro uvolnění napětí si zaslouží, abychom je dělali denně.

 

Vyzkoušejte to! Opravdu to funguje.

 

Hodně štěstí!!!!!!

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA