Jdi na obsah Jdi na menu
 


Zbavení se stresu, když na to přijde

26. 2. 2015

Stres zmenšíme střídáním a uvolněním.

K narození patří smrt.

K nádechu patří výdech.

K dávání patří přijímání.

K výkonu patří odpočinek

K nebezpečí patří osamělost.

K napětí patří uvolnění.                 čínská moudrost.

Sed:

Sevřete ruce v pěst a udržujte napětí 7 vteřin.

Poté pomalu zcela uvolněte ruce, přičemž pohybujte volně jednotlivými prsty.

 

Ohněte paže a držte napětí na jejich vnitřních stranách 7 vteřin. Pak je uvolněte a koncentrujte se na přechod z napětí do uvolnění.

 

Natáhněte paže a držte napětí na jejich zadních stranách 7 vteřin. Nyní je uvolněte a pociťujte uvolnění. 7 vteřin - uvolnit.

 

Zvedněte nahoru obočí k sobě a složte čelo do vodorovných vrásek - 7 vteřin a uvolnit.

 

Stáhněte obočí k sobě a složte čelo do vodorovných vrásek - 7 vteřin - uvolnit.

 

Deformujte čelo, aby současně vznikly jak kolmé, tak vodorovné vrásky - 7 vteřin a uvolnit.

 

Sevřete oční víčka a přitom vytáhněte koutky úst až k uším. Zuby se dotýkají, rty jsou pootevřeny - 7 vteřin, uvolnit.

 

Leh na zádech, zvednout pravou nohu 30 cm nad zem - 7 vteřin držet a uvolnit.

Vyměnit nohy, pak oběma.

 

Několikrát se silně nadechnout a vydechnout a důkladně se protáhnout.

 

O-NAAMI - ŽIVOT BEZ STRESU

Nepokoušej se něčím bát,

prostě buď.

Pokud se pořád pokoušíš

něčím být,

nikdy nebudeš tím,

čím bys chtěl být.

Tak nežije žádný moudrý člověk.

Sedněte si na židli uvolněně, nebo ležte na zádech. Meditujte nad tímto citátem, nechte jej do sebe vniknout.

 

 

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA